Лошенюк Ірина Романівна

Завідувач кафедри маркетингу та комерційної діяльності. Професор, кандидат технічних наук.
У 1990 році захистила кандидатську дисертацію.
Викладає дисципліни: маркетинг, маркетингова діяльність підприємства, конкурентоспроможність підприємства.
Науковi праці:
- Маркетингові засади успіху на регіональному ринку будівельних матеріалів// Видання Української асоціацій Маркетингу, "Маркетинг в Україні" №5 вересень-жовтень 2003. 0,6 д.а;
- Актуальні аспекти використання маркетингових програм на ринку будівельних матеріалів. // Маркетинг в Україні. №2. - 2004р. (0,67д.а.);
- Маркетингові стратегії на ринку будівельних матеріалів регіону. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингові дослідження в Україні". К.: КНТЕУ, 2004 (0,11 д.а.);
- Маркетингова концепція розвитку споживчого ринку регіону. Матеріали міжнародної наук.-практ. конференції "Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації". - Чернівці: Рута - 2004. (0,33 д.а.);
- Основні підходи до реалізації потенційної конкурентоспроможності в умовах мінливості та динамічності зовнішнього середовища. - Науково-практичний журнал Регіональні перспективи.
- Моделювання конкурентної взаємодії підприємств на ринку однорідної продукції. Вісник КНТЕУ №1 2004р. (0,44 д.а.).
- Менеджмент туристичної індустрії. Навчальний посібник. / За ред. д.е.н професора І.М. Школи. - Чернівці, 2003. - 596 с.
- Економічний потенціал регіону: пріоритети використання. Колективна монографія / за ред. І.М. Школи. - Чернівці.-2003 р. - 464 с.
- Регіональні аспекти розвитку комунікативної політики: Колективна монографія / За ред. І.Р. Лошенюк. - Чернівці. - 2004 р. - 252 с.
- Конкурентний потенціал споживчого ринку Буковини. Матеріали Міжнародної конференції УАМ "Маркетинг в Україні", листопад 2005 р. м. Киїів (0,3).
- Маркетингова оцінка ринку будівельних матеріалів. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг: теорія і практика" 29-30 вересня 2005 р. м. Київ КНТЕУ (0,3 д.а.).
- Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу" / Колективна монографія.- Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
- Економіко-математичне моделювання у товарно-інноваційній діяльності підприємства. Вісник Львівської державної фінансової академії, Львів, 2006 р. (0,6 д.а).
- Маркетингові компоненти управління комерційною діяльністю підприємств. Вісник ЧТЕІ КНТЕУ Вип..1 2006 р. 0,6 д.а.
- Дослідження конкурентного середовища ринку будівельних матеріалів// Науково-виробничий журнал "Бізнес навігатор" № 9 2006 р., 0,3 д.а.
- Проблеми формування ефективного кадрового потенціалу керівників підприємств торгівлі. Матеріали _ том 13. "Управління трудовими ресурсами". - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004 (0,22 д.а.)
Наукові інтереси: Конкурентоспроможность вітчизняних підприємств на основі маркетингу.
Бессараб Олексій Юрійович

Старший викладач, аспірант КНТЕУ за спеціальністю 08.06.01 "Економіка, організація та управління підприємствами". У 2001 році закінчив Чернівецький національний університет, за спеціальністю "Економіка підприємства".
Викладає дисципліни: маркетинг, маркетингові дослідження, комерційна діяльність посередницьких організацій, маркетинг послуг.
Науковi праці:
- Розвиток системи маркетингових досліджень як елемент формування інвестиційного клімату регіону // Збірник наукових праць Міжнародна науково-практична конференція аспірантів "Проблеми входження України у глобальні економічні структури: стратегічні пріоритети" 13 березня 2006 р. Буковинський інститут
Наукові інтереси: Маркетингове управління діяльністю підприємств. Маркетингові дослідження.
Бозуленко Олена Ярославівна
Старший викладач, здобувач. У 1985 році закінчила Київський торговельно-економічний інститут, за спеціальністю "Товарознавство і організація торгівлі непродовольчими товарами"
Викладає дисципліни: товарознавство непродовольчих товарів, теоретичні основи товарознавства.
Науковi праці:
- Актуальні проблеми маркетингу оптової торгівлі в сучасних умовах// Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ: Матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції, 15-16 квітня Вип.І. Економічні науки.-Ант Лтд, 2003. 0,3д.а.; Організація оптової реалізації товарів та її стимулювання на основі маркетингу // Наук. вісник ЧТЕІ КНТЕУ: Вип. ІІ. Економічні науки - Чернівці: Ант Лтд, 2003. 0,8д.а.; Соціально-економічні фактори становлення та розвитку оптової торгівлі регіону. Міжнародна науково-практична конференція "Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації" Чернівці: Рута, ЧНУ 2004.
- Регіональні аспекти розвитку комунікативної політики: Колективна монографія / За ред. і.Р. Лошенюк. - Чернівці. - 2004 р. - 252 с.
- Шляхи удосконалення діяльності оптової торгівлі в сучасних умовах// Наук.-практ. конференція "Проблемы эффективного функционирования предприятий в современных условиях" Севастополь, НТУ, 2003р.;
- Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу" Колективна монографія./ за ред. А.М. Гуменюка. - Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
- Особливості ярмаркового бізнесу в умовах ринкових відносин. Науковий Вісник ЧТЕІ КНТЕУ Вип.1. 2006 (0,3 д.а.)
- Теоретичні аспекти психологічних факторів формування попиту та мотивів поведінки покупців. Науковий Вісник ЧТЕІ КНТЕУ Вип.. 4 Ч.3, 2005 р.
Наукові інтереси: Проблеми розвитку оптової торгівлі.
Гуменюк Анатолій Маркович
Доцент, кандидат економічних наук. У 2000 році захищена кандидатська дисертація на тему: "Організаційно-методичні напрями маркетингового забезпечення зовнішньоекономічних пріоритетів України"
Викладає дисципліни: стратегічний маркетинг, маркетингові дослідження, маркетинг.
Науковi праці:
- Методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії торговельного підприємства. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. ІІІ. Економічні науки. - Чернівці. АНТ Лтд, 2003. 319-339 с. 1,2 д.а. Розвиток зовнішньоеконономічної діяльності підприємств м. Чернівці в контексті європейської інтеграції. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: - Чернівці АНТ Лтд, 2004. Вип..ІІ. - 291-301 с. Роль маркетингових комунікацій у розвитку підприємницької діяльності в умовах переходу до інформаційного суспільства. Вісник Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, 2004 р. Стратегічний план розвитку м. Чернівці на 2004-2011 рр. - Чернівці, 2004 р. - 114 с. Розділи: "Зовнішньоекономічна та інвестиційна діяльність" (c. 69-81,0,7 д.а), "Реалізація транзитного потенціалу міста в контексті розширення Євросоюзу" (с. 102-109, 0,4 д.а.)
- Економічний потенціал регіону: пріоритети використання. Колективна монографія/ за ред. І.М. Школи. - Чернівці.-2003 р. - 464 с.
- Регіональні аспекти розвитку комунікативної політики: Колективна монографія/ За ред. І.Р. Лошенюк. - Чернівці. - 2004 р. - 252 с.
- Структурно-інституціональні зміни як чинник економічної безпеки.// Стратегічний розвиток регіону - економічне зростання та інтеграція: Матеріали XV Між нар. Наук.-практ. конф. Ч.І.- Чернівці, 2006. - (0,22 д.а.)
- Проблеми розвитку структурно-інституціональних змін на рівні регіону. НІСД.- м. Київ. 2006 р. (0,5 д.а.)
Наукові інтереси: Структурно-інституціональні зміни розвитку регіону в контексті євроінтеграційних інтересів.
Жалба Ілля Олександрович
Старший викладач, аспірант КНТЕУ за спеціальністю 08.06.01 "Економіка, організація та управління підприємствами". У 2003 році закінчив магістратуру Чернівецького національного університету, за спеціальністю "Міжнародна економіка".
Викладає дисципліни: міжнародний маркетинг, реклама в системі маркетингу, рекламний менеджмент, організація рекламної діяльності, організація маркетингових комунікацій на світовому ринку, інфраструктура товарного ринку.
Науковi праці:
- Ефективність правового регулювання та саморегулювання рекламної діяльності в епоху глобалізації. // Економічний і соціальний розвиток України, Тернопіль, 2004р. (0,33д.а.); Заходи стимулювання збуту мобільного зв'язку регіону. // Матеріали міжнародної наук.-практ. конференції "Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації". - Чернівці: Рута - 2004. (0,11 д.а.).
- Заходи стимулювання збуту мобільного зв'язку регіону. // Матеріали міжнародної наук.-практ. конференції "Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації". - Чернівці: Рута - 2004. (0,11 д.а.).
- Формування системи маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції меблевої промисловості, Ялта, 2005р., 0,11 д.а.
- Використання заходів стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій, //Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ.-Екон. науки. Вип.. 4. - Чернівці. 2005 р., 0,33 д.а.
- Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу" Колективна монографія./ за ред. А.М. Гуменюка. - Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
- Міжнародна конкурентоспроможність України в умовах глобалізації та євроінтеграції. Науковий Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Вип. 3. - Чернівці 2006 р. (0,44 д.а.)
Науково-методичні видання:
- Бурдяк О.М., Жалба І.О. Програма курсу "Міжнародний маркетинг" для студентів спеціальності 6.050108 "Маркетинг", 6.050103 "Міжнародна економіка", денної та заочної форм навчання. - Чернівці, ЧТЕІ, 2006. - 15 с.
- Бурдяк О.М., Жалба І.О. Методичні вказівки до самостійного вивчення курсу "Міжнародний маркетинг" для студентів спеціальностей 6.050108 "Маркетинг", 6.050103 "Міжнародна економіка" денної та заочної форм навчання - Чернівці, ЧТЕІ, 2006. - 38 с.
- Жалба І.О. Програма курсу "Міжнародний маркетинг" для студентів спеціальності 6.050108 "Маркетинг", 6.050103 "Міжнародна економіка", денної та заочної форм навчання - Чернівці, ЧТЕІ, 2006. - 18 с.
- Лошенюк І.Р., Жалба І.О. Методичні вказівки до самостійного вивчення курсу "Організація рекламної діяльності" для студентів спеціальностей 6.050108 "Маркетинг", 6.050103 "Міжнародна економіка" денної та заочної форм навчання. - Чернівці, ЧТЕІ, 2005. - 42 с.
- Лошенюк І.Р., Жалба І.О. Програма курсу "Організація рекламної діяльності" для студентів спеціальностей 6.050108 "Маркетинг", 6.050103 "Міжнародна економіка", денної та заочної форм навчання.- Чернівці, ЧТЕІ, 2005. - 14 с.
- Жалба І.О. Робоча програма курсу "Організація рекламної діяльності" для студентів спеціальності 6.050103 "Міжнародна економіка", 6.050108 "Маркетинг", спеціалізації "Маркетинг на ринку товарів і послуг". - Чернівці, ЧТЕІ, 2005. - 16 с.
Наукові інтереси: Маркетингові комунікації у діяльності підприємств, що функціонують на зовнішньому ринку.
Любківська Галина Василівна

Старший викладач, аспірант КНТЕУ за спеціальністю 08.06.01 "Економіка, організація та управління підприємствами". У 2002 році, закінчила КНТЕУ за спеціальністю "Маркетинг" з відзнакою.
Викладає дисципліни: маркетингова товарна політика, товарна інноваційна політика, інфраструктура товарного ринку.
Науковi праці:
- Брендінг як один із сучасних засобів просування товарів на ринку. // Економічні науки. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ Вип. і. - Чернівці, 2002. с.190-199. 0,55 д.а.; інструменти маркетингу як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. // Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ Вип.ІІ. Економічні науки. - Чернівці, 2003. с.360-373. 0,78 д.а.; Оптимальний формат підприємства роздрібної торгівлі як запорука успіху на ринку. //Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ.-Економічні науки. Вип.. І. Частина І. - Чернівці. 2004 р.
- Регіональні аспекти розвитку комунікативної політики: Колективна монографія/ За ред. І.Р. Лошенюк. - Чернівці. - 2004 р. - 252 с.
- Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу" Колективна монографія./ за ред. А.М. Гуменюка. - Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
- Маркетингова активність підприємств роздрібної торгівлі Чернівецького регіону. Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених "Сучасні проблеми і перспективи розвитку підприємництва в регіоні", 12 квітня 2006 р Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ (0,3 д.а.)
- Розробка та реалізація базової конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Науковий Вісник Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка.
Наукові інтереси: Формування конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі.
Нікульча Валентин Анатолійович
Асистент кафедри маркетингу та комерційної діяльності. У 2005 році закінчив магістратуру Чернівецького національного університету, за спеціальністю "Міжнародна економіка".
Науковi праці:
- ГУУАМ: перспективи та проблеми розвитку // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Економічна система України: проблеми та перспективи розвитку", м.Чернівці, 2004 р. (3 стор.)
- Міжнародна конкурентоспроможність України в умовах глобалізації та євроінтеграції. Науковий Вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. Вип. 3. - Чернівці 2006 р. (0,44 д.а.)
- Стратегічне планування розвитку міст на основі концепції міського маркетингу. Матеріали науково-практичної конференції "Організаційні та економічні проблеми розвитку муніципальних утворень" - ТДЕУ, Тернопіль 2006 р (0,44 д.а.)
Наукові інтереси: Маркетингові підходи до вирішення проблеми виходу на зарубіжні ринки.
Чаплінський Юрій Богданович

Старший викладач, аспірант КНТЕУ за спеціальністю 08.06.01 "Економіка, організація та управління підприємствами". У 2002 році закінчив спеціальність "Фінанси" Чернівецького національного університету з відзнакою.
Викладає дисципліни: маркетинг, маркетингові комунікації, стратегічний маркетинг в туризмі, маркетингова цінова політика.
Науковi праці:
- Управління ціновою політикою підприємств в умовах переходу до ринкової економіки// Севастополь: Издательство СевМТУ, 2003. - 240 с.; Маркетингові технології як засіб стабілізації маркетингової цінової політики// Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ: Вип.2. Економічні науки Чернівці: "Ант Лтд", 2003. - с.352-360, 0,5 д.а.; Особливості проведення маркетингових досліджень в Україні// Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ: Вип.4. Економічні науки Чернівці: "Ант Лтд", 2002. - с.194-199, 0,33 д.а.; Стратегічний маркетинг як елемент підвищення ефективності довгострокового управління туристичною фірмою; - Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ (випуск ІV, 2003 р., 216-224 с.) - фахове видання ВАК.
- Сучасні тенденції розвитку туристичної сфери в Україні. - Збірник наукових праць "Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті" (Тернопіль, Економічна думка-2004, 196-206 с.) - фахове видання ВАК.
- Регіональні аспекти розвитку комунікативної політики: Колективна монографія/ За ред. І.Р. Лошенюк. - Чернівці. - 2004 р. - 252 с.
- Маркетингові технології як засіб стабілізації маркетингової цінової політики// Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ: Вип.2. Економічні науки Чернівці: "Ант Лтд", 2003. - с.352-360, 0,5 д.а.;
- Стратегічний маркетинг як елемент підвищення ефективності довгострокового управління туристичною фірмою; - Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ (випуск ІV, 2003 р. 216-224 с.), фахове видання ВАК.
- Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу" Колективна монографія./ за ред. А.М. Гуменюка. - Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
- Основні напрямки запровадження маркетингових комунікацій в діяльності туристичних фірм. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ, Випуск 4 "Економічні науки". Ч.І. 2005 р. (0,33 д.а.)
- Державне регулювання туристичної галузі в Україні. Науковий Вісник ЧТЕІ КНТЕУ, Випуск 4 "Економічні науки". Ч ІІ. 2005 р. (0,5 д.а.)
- Використання маркетингового інструментарію в готельному бізнесі Чернівецької області. Науковий Вісник "Економіка: проблеми теорії і практики" м. Дніпропетровськ, 2006 р. 0,61 д.а.
Наукові інтереси: Маркетингові технології в туризмі.
Шкабара Тетяна Леонідівна
Доцент, кандидат біологічних наук. У 1995 році захищена дисертація на тему: "Характеристика асиміляційного апарату гетерозисних гібридів кукурудзи"
Викладає дисципліни: товарознавство продовольчих товарів, безпека життєдіяльності, теоретичні основи товарознавства, мікробіологія.
Науковi праці:
- Перспективи формування нових стандартів якості аграрної продукції. // Науковий Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Випуск ІІ. - Чернівці: АНТ Лтд., 2003. с. 239-250.; Системний підхід до розвитку аграрного сектора в умовах трансформації. // Міжнародний науково-виробничий журнал "Економіка АПК". - 2004 р. - №1. - с. 78-83. Еколого-економічні складові аграрного середовища. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації", - Чернівці: Рута. - 2004 р.
- Регіональні аспекти розвитку комунікативної політики: Колективна монографія / За ред. І.Р. Лошенюк. - Чернівці. - 2004 р. - 252 с.
- Системний підхід до розвитку аграрного сектора в умовах трансформації. // Міжнародний науково-виробничий журнал "Економіка АПК". - 2004 р. - №1. - с. 78.
- Еколого-економічні складові аграрного середовища. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації", - Чернівці: Рута. - 2004 р.
- Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу" Колективна монографія./ за ред. А.М. Гуменюка. - Чернівці: Зелена Буковина, 2005. - 353 с.
- Регіональні, національні та глобальний продовольчі ринки.// Стратегічний розвиток регіону - економічне зростання та інтеграція: Матеріали XV Міжнар. наук.-практ. конф. - Ч.І. -Чернівці, 2006 р. - (0,22 д.а.).
- Формування системи безпечного харчування людини.// Формування мотивації здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІД засобами освіти: Матеріали Між нар. наук.-практ. конф. - Київ, 2006 р.
Наукові інтереси: Маркетингове середовище ринку аграрної сировини та продукції.